איך בוחרים בדי ריפוד בצורה הנכונה?
בדי ריפוד הינם חלק בלתי נפרד מביתו של כל אחד מאתנו. ספות, כורסאות וכל רהיט מרופד אחד יכול להמציא את עצמו מחדש בעת חידוש של בד הריפוד העוטף אותו. המקום הנכון ביותר עבורכם לרכוש את בדי הריפוד האיכותיים ביותר הוא ללא ספק באבנט – חנות בדים ואביזרי אפנה. כאן תוכלו למצוא מגוון עצום של בדי ריפוד שיתאימו לכל עיצוב שתבחרו.
ידע הוא כוח, על כך אין ויכוח. על כן, אין ספק כי הדרך הנכונה ביותר לבצע את הבחירה הנכונה בין שלל בדי הריפוד הקיימים בשוק, היא לקבל את המידע הרב ביותר לגבי סוגי הבדים השונים.
– ריפוד מבדים טבעיים – לרוב עשויים מכותנה, פשתן או שילוב של שניהם. אלו הם בדים עמידים נעימים אשר מעניקים תחושה טבעית ורכה למראה הכללי של החלל.
– ריפוד מבדים סינתטיים – בדים אלו יחסית קלים לתחזוקה וניקיון. ניתן להשיג אותם במגוון של צבעים, טקסטורות והדפסים.
– ריפוד מירקופייבר – בדים מיוחדים המיוצרים בטכנולוגיית כבישה. בעלי תחושה ומראה של בד קטיפתי או עוד הפוך. עמידים מאוד, קלים לניקוי ונעימים מאוד למגע.
– ריפוד דמוי עור – פריצות דרך טכנולוגיות מאפשרות היום גם את קיומו של ריפוד דמוי עור. הוא זול משמעותית מעור, מגיע בכל צבעי הקשת ובעל עמידות גבוהה לשמש, מים וכתמים.
התאמה מושלמת לכל סגנון
כאמור, בדי ריפוד יכולים להתאים לשלל רהיטים ואפילו כמעטפת לכריות נוי. הבדים הללו יכולים להוסיף צבע, עניין וטקסטורה מרשימה לכל חלל בו הם נמצאים. זוהי דרך פשוטה ונוחה לשדרג את מראה האביזרים והרהיטים שעבר זמנם אך עדיין טובים בבסיסם. הצבעים והדוגמאות השונות אשר אתם יכולים למצוא באבנט – חנות בדים ואביזרי אפנה, יכול להתאים לכל חלל שרק תבחרו. כך שהעיצוב המקורי של החדר לא יפגע אלא רק ישודרג בכמה רמות. זה הזמן המושלם להשתדרג ולהתחדש!



איך בוחרים בד ריפוד imageאיך בוחרים בד ריפוד image