סוגי בדים נפוצים
בדים שונים שימשו את בני האדם עוד מהעת העתיקה. החל מבניית אוהלים והתכסות מפני הקור, ועד לווילונות, בגדים ואפילו מצעים מפוארים שניתן למצוא היום. בדים הם חלק בלתי נפרד מחיינו ונראה כי הדבר לא הולך להשתנות בקרוב. אבנט – חנות בדים ואביזרי אופנה מחזיקים בדים שונים מכל הסוגים מכל רחבי העולם. אין ספק כי תוכלו למצוא כאן פתרונות יצירתיים ואיכותיים לכל צרכי התפירה שלכם.
בכל רחבי העולם תוכלו למצוא שימושים שונים לבדים, בעוד הם עצמם מופיעים בצורות, הדפסים, צבעים ושימושים שונים. חלק מסוגי הבדים הנפוצים אשר תוכלו להיתקל בהם כוללים:
כותנה – זהו סיב טבעי אשר גדל סביב זרעי הכותנה. ממנו ניתן לייצר בדים רכים ונושמים. זהו אחד מסוגי הבדים הנפוצים ביותר ברחבי העולם ומשמש בעיקר לביגוד קיץ.
פוליאסטר – זהו סיב סינטטי אשר נפוץ מאוד בעולם. בד זה יכול להוות בסיס לסוגי ביגוד שונים, כמו גם לכלי מיטה, ווילונות וכיו"ב.
וואל – זהו בד דק ושקוף אשר משמש לרוב לתפירה של חולצות ושמלות רבות. זאת הודות לרכותו המאפשרת גלישה חלקה. ניתן להשתמש בו גם לווילונות.
אורגנזה – בד זה דומה לבד הוואל, כאשר במקור היה ארוג לרוב מסיבי משי. מתאים לשמלות ערב ווילונות בעלי מראה יוקרתי. הוא בעל ברק טבעי וכיום ניתן לייצור גם מסיבים סינתטיים אשר דומים לסיבי המשי.
בד לכל דורש
בין אם אתם תופרים כבר זמן רב או רק זקוקים למעט בד לפרויקט חדש שלכם, הרי שבחירה באבנט, זו הבחירה הנכונה. אבנט – המקום לקניית בדים איכותיים פועל כ – 30 שנה. תוכלו למצוא כאן בדים שמסוגים שונים אשר נמכרים בכל רחבי העולם. נשמח גם לעמוד לרשותכם לכל התייעצות על מנת לעזור לכם לבצע את בחירת הבד המתאימה ביותר למטרה שלכם, בין אם מדובר בשמלת ערב, וילון או עטיפה של כרית נוי.
סוגי בדים נפוצים image